Naprawy
gwarancyjne

Tutaj możesz sprawdzić czy masz gwarancję

Przygotuj numer seryjny i kliknij w przycisk znajdujący się obok. Przekierujemy Cię na stronę Apple gdzie sprawdzisz czy masz jeszcze gwarancję. Przeczytaj także inne przydatne informacje na temat okresów trawania gwarancji.

Naprawy w ramach gwarancji Apple

W zależności od rodzaju gwarancji możemy zaproponować Ci różny zakres wsparcia:

Roczna ograniczona
gwarancja Apple

Każdy produkt Apple posiada roczną ograniczoną gwarancję producenta - firmy Apple. Naprawy w ramach tego rodzaju gwarancji dokonywane są najczęściej na podstawie numeru seryjnego urządzenia. Jeżeli na tej podstronie Apple widnieje inforamcja, że Twoje urządzenie jest na gwarancji to znaczy, że nie potrzebujemy żadnych dokumentów. Jeżeli nie, to też nic strasznego: jeśli posiadasz dowód zakupu zabierz go ze sobą lub dołącz do przesyłki.

AppleCare Protection Plan

AppleCare Protection Plan wydłuża okres gwarancyjny o dodatkowe dwa lata. Jeżeli posiadasz przedłużoną gwarancję AppleCare to znaczy, że okres gwarancyjny dla twojego urządzenia to trzy lata od daty zakupu. Jeżeli na tej podstronie Apple twoje urządzenie jest po gwarancji, a kupowałeś przedłużoną gwarancję, to znaczy, że to gwarancja innej firmy. Skontaktuj się z nami w celu weryfikacji.

Gwarancja Serwisowa

Jeżeli w trakcie naprawy gwarancyjnej serwis wymieni uszkodzone urządzenie (lub część) na wolne od wad, wówczas okres gwarancyjny na to urządzenie lub część biegnie od nowa od daty wymiany urządzenia (lub części). Zapis ten dotyczy urządzeń pochodzących z polskiej dystrybucji i zakupionych po marcu 2015 roku. Jeżeli w trakcie naprawy Twoje urządzenie zostało wymienione, to znaczy, że masz gwarancję i możemy Ci pomóc.

Prawa Konsumenta

Roczna gwarancja Apple obowiązuje dodatkowo do ustawowych uprawnień konsumenta i w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Konsumenci mogą wykonywać swoje prawa wynikające z rękojmi za wady produktu niezależnie od praw przysługujących im na podstawie rocznej gwarancji Apple. Jeżeli kupiłeś urządzenie Apple „na paragon” to znaczy, że sprzedawca odpowiada za jakość produktu przez dwa lata od daty zakupu. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania bliższych informacji co zrobić w takiej sytuacji. Pomożemy Ci!

Ile masz gwarancji?

To istotne:

Okres gwarancji może się różnić w zależności od kraju zakupu. Jeżeli kupiłeś urządzenie u Autoryzowanego Sprzedawcy to znaczy, że nie będziesz miał problemów z naprawą w ramach gwarancji. Jeżeli kupiłeś od innego sprzedawcy, to niekoniecznie musi oznaczać, że produkt jest z polskiej dystrybucji.

Jeżeli nie wiesz jaki okres gwarancyjny posiadasz - zadzwoń do nas. Pomożemy Ci to ustalić.

*zakładając, że urządzenie zostało wymienione pod koniec pierwszego roku gwarancji. Jeżeli urządzenie zostało wymienione - dla przykładu - po pół roku to znaczy, że masz dodatkowy rok od daty wymiany (razem 1,5 roku).

Kiedy możesz skorzystać z bezpłatnej naprawy:

  • Pakiet AppleCare Protection Plan - 3 lata
  • Uprawnienia konsumenta - 2 lata
  • Gwarancja serwisowa - 2 lata*
  • Roczna gwarancja - 1 rok

Garść statystyk na temat napraw gwarancyjnych:

Chcesz zlecić naprawę gwarancyjną?