Zleć
Naprawę

X

Jeśli jesteś zarejestrowanym Partnerem przejdź do formularza zlecenia naprawy w panelu zgłoszeń.

Rodzaj zgłoszenia:

Informacje o urządzeniu:

Dane kontaktowe:

Opis problemu:

Sposób dostarczenia:

Na kiedy mamy przysłać kuriera?

W którym Paczkomacie chcesz nadać przesyłkę?

Mapa paczkomatów znajduje się tutaj.

Akceptuję regulamin serwisu.

Prosimy o przepisanie tekstu z obrazka:


Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest spółka działająca pod firmą JABŁKOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy ul. JANA NOWAKA-JEZIORAŃSKIEGO 7, 03-984 Warszawa, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000221671, NIP 8551528557, REGON 812714018 (dalej „Spółka”). Informujemy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a także, że przysługują Ci prawa dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności.

Podaję swoje dane osobowe i wyrażam zgodę na nawiązanie przez Spółkę ze mną kontaktu w sprawie diagnozy lub naprawy sprzętu.

Masz pytania? Zadzwoń:

22 114 7777

Sprawdź również poniższą listę najczęściej zadawnych pytań:

  • Gdzie znajdę numer seryjny sprzętu?

    Na poniższej stornie Apple wyjaśniono gdzie znaleźć numer seryjny sprzętu:

    https://support.apple.com/pl-pl/HT204308

  • Jak mogę sprawdzić aktualny stan naprawy?

    Status naprawy wysyłany jest automatycznie na adres mailowy podany w zleceniu. Jeżeli masz wątpliwość, czy status jest aktualny, wyślij e-mail na adres z którego dostałeś ostatnie powiadomienie (użyj funkcji odpowiedz).

  • Wysłałem już sprzęt do serwisu, ale przypomniałem sobie o innej usterce. Co mogę zrobić?

    Prosimy o wysłanie e-maila na adres z którego otrzymałeś powiadomienie (użyj funkcji “Odpowiedz”) z opisem dodatkowego problemu. W temacie maila prosimy o podanie numeru zlecenia.

  • Urządzenie nie podlega już gwarancji, ale chcę skorzystać z programu naprawczego Apple. Czy będę musiał za to zapłacić?

    Jeśli sprzęt zostanie zakwalifikowany do udziału w bezpłatnej naprawie z tytułu programu naprawczego, oferowanego przez firmę Apple, nie zostaną naliczone koszty za naprawę. Lista aktualnych programów znajduje się na tutaj. Jeżeli urządzenie posiada dodatkowe usterki, które uniemożliwiają zakwalifikowanie do programu naprawczego poinformujemy Cię o tym mailowo. Nigdy nie przystępujemy do naprawy bez Twojej zgody.

  • Wysyłam sprzęt do naprawy pogwarancyjnej. Kiedy mogę spodziewać się wyceny usługi?

    Kosztorys naprawy prześlemy kiedy tylko uda nam się zdiagnozować usterkę. Zadzwonimy do Ciebie lub prześlemy wycenę na adres e-mail.

  • W formularzu podany jest inny adres niż ten, na który ma być odesłany sprzęt. Jak to poprawić?

    Prosimy o wysłanie maila zwrotnego na adres e-mail, z którego otrzymasz powiadomienia dotyczące statusu naprawy.

  • Czy w trakcie naprawy utracę moje dane?

    Jabłkowy Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dyskach twardych lub innych nośnikach. Z tego względu zalecamy zrobienie kopii zapasowej danych przed wysyłką urządzenia do serwisu.

    Podczas diagnostyki, komputery uruchamiane są z zewnętrznych dysków i jeżeli nie ma takiej konieczności, to nie ingerujemy w strukturę danych na dyskach użytkowników.

    W przypadku iPhonów, iPad’ów oraz iPodów, do przeprowadzenia testów diagnostycznych może być konieczne przywrócenie systemu do ustawień fabrycznych, a dane nie są przechowywane.

    Jak zrobić backup urządzenia? Obejrzyj krótki film instruktażowy:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZQdSXwkk7HA

  • Nie mam oryginalnego opakowania od urządzenia. W jaki sposób przygotować paczkę?

    W przypadku braku oryginalnego opakowania (tego, w którym sprzęt dostarczany jest przez producenta) można użyć innego, trwałego opakowania, zapewniającego bezpieczny transport. Jabłkowy Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikające w wyniku nieprawidłowego wysłania sprzętu.

  • Jakie dokumenty dołączyć do przesyłki?

    Roczna ograniczona gwarancja Apple weryfikowana jest na podstawie numeru seryjnego. Jeżeli nie można potwierdzić okresu gwarancji w systemie Apple, niezbędny jest dokument zakupu potwierdzający rzeczywistą datę sprzedaży. W przypadku zgłoszenia do serwisu akcesoriów, takich jak słuchawki Beats, mysz, klawiatura, zasilacz itp. (zakupionych osobno) również wymagany jest dokument zakupu.

  • Jak przygotować urządzenie do wysyłki do serwisu?

    Produkty powinny być wysyłane do serwisu bez pokrowców i folii / szyb ochronnych. Prosimy również o wyciągnięcie karty SIM lub innych zewnętrznych nośników (kart pamięci, urządzeń USB). Zegarki Apple Watch należy dostarczyć bez paska. Jeśli jest taka możliwość, prosimy przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych (instrukcja tutaj), co pozwoli wymazać prywatne dane.

    Przed przysłaniem do serwisu należy wyłączyć usługę “Znajdź mój iPhone”.

    Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją:

    https://youtu.be/PzUwuZiUDwY

  • Czy akcesoria (klawiatura, mysz, zasilacz, pasek od Apple Watch itp.) powinny być dołączone do wysyłki?

    Akcesoria, z którymi nie jest związana usterka sprzętu, nie są wymagane podczas naprawy.