Szeroki zakres wsparcia:

Najlepsze usługi, w najlepszej cenie.

Jak możemy pomóc?

Od wielu lat zajmujemy się naprawami sprzętu Apple. Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić:

Naprawy gwarancyjne Apple

Naprawiamy urządzenia w ramach rocznej ograniczonej gwarancji Apple. Poniżej możesz sprawdzić status gwarancji.

Naprawy pogwarancyjne

Jeśli potrzebujesz naprawę po gwarancji zawsze możesz liczyć na rzetelną diagnostykę oraz naprawę z dodatkowymi korzyściami.

Usługi ekspresowe

Wiemy, że czas jest ważny, dlatego niektóre usługi możemy wykonać "od ręki"

Program Trade-in

Jeśli chcesz kupić nowe urządzenie, stare możemy od Ciebie odkupić lub przyjąć w rozliczeniu.

Elastyczne wizyty

Możemy zaplanować Twoją wizytę w serwisie i naprawę w dogodnym czasie.

Naprawy w ramach rękojmi

Jako autoryzowany serwis możemy naprawić Twoje urządzenie w ramach rękojmi, nawet jeśli nie kupiłeś urządzenia u nas.

Naprawy gwarancyjne

Sprawdź czy na Twoje urządzenie obowiązuje gwarancja Apple:

Sprawdź
Naprawy gwarancyjnej sprzętu Apple

Umów wizytę

Umów wizytę i odwiedź nasz serwis w dogodnym czasie

Zleć naprawę
Image Description
WYCENA NAPRAWY

Sprawdź ile będzie kosztować naprawa Twojego urządzenia:

Gwarancja na naprawę

Gwarancja

Ograniczona gwarancja Apple obejmuje iPhone’a oraz dostarczone w pudełku z produktem akcesoria marki Apple w zakresie wad fabrycznych, które wystąpią w ciągu roku od daty zakupu. Akcesoria marki Apple kupione osobno są objęte ograniczoną gwarancją Apple na akcesoria. Należą do nich przejściówki, zapasowe przewody, ładowarki bezprzewodowe lub etui. Gwarancja ta stanowi dodatek do uprawnień przysługujących z tytułu prawa konsumenckiego. Jeśli dana sytuacja nie jest objęta ochroną, poniesiesz opłatę.

Rękojmia

Na nasz serwis, w tym części zamienne, udzielamy gwarancji przez 90 dni lub pozostały okres obowiązywania gwarancji Apple — w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. Jest to dodatek do uprawnień przysługujących z tytułu prawa konsumenckiego. Sprzęt zamienny dostarczony przez w ramach usługi naprawy lub wymiany może zawierać nowe lub wcześniej używane oryginalne części Apple, które zostały przetestowane i spełniają wymagania funkcjonalne firmy Apple.

Masz pytania?

Nawet jeśli urządzenie jest już po okresie rocznej ograniczonej gwarancji Apple, konsumentów w Polsce chroni ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, potocznie nazywana "Rękojmią". Oznacza to, że w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady. Jeśli kupiłeś urządzenie w Polsce, możemy je naprawić w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu. Skontaktuj się z nami, żeby dowiedzieć się więcej.
Diagnostyka w naszym serwisie jest bezpłatna. Jeśli dostarczysz do nas sprzęt, otrzymasz kosztorys przed podjęciem przez nas jakichkolwiek działań. Wyjątkiem są urządzenia, które miały kontakt z cieczą. Diagnostyka takich urządzeń jest płatna 150 zł (w tym 23% podatku VAT) ponieważ wymaga dodatkowych czynności serwisowych. W przypadku wysyłki kurierem lub Paczkomatem doliczane są koszty transportu.
Tak - wszystkie urządzenia, które mają roczną ograniczoną gwarancję Apple można naprawić w naszym serwisie. Jeśli kupiłeś sprzęt w elektromarkecie lub innym sklepie nie musisz iść do Sprzedawcy - możesz zwrócić się bezpośrednio do nas.
Jabłkowy Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dyskach twardych lub innych nośnikach. Z tego względu zalecamy zrobienie kopii zapasowej danych przed wysyłką urządzenia do serwisu. Podczas diagnostyki, komputery uruchamiane są z zewnętrznych dysków i jeżeli nie ma takiej konieczności, to nie ingerujemy w strukturę danych na dyskach użytkowników. W przypadku iPhonów, iPad’ów oraz iPodów, do przeprowadzenia testów diagnostycznych może być konieczne przywrócenie systemu do ustawień fabrycznych, a dane nie są przechowywane. Jak zrobić backup urządzenia? Wejdź na stronę Wsparcia i obejrzyj film instruktażowy.