Szeroki zakres wsparcia:

Najlepsze usługi, w najlepszej cenie.

Jak możemy pomóc?

Od wielu lat zajmujemy się naprawami sprzętu Apple. Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić:

Naprawy gwarancyjne Apple

Naprawiamy urządzenia w ramach rocznej ograniczonej gwarancji Apple. Poniżej możesz sprawdzić status gwarancji.

Naprawy pogwarancyjne

Jeśli potrzebujesz naprawę po gwarancji zawsze możesz liczyć na rzetelną diagnostykę oraz naprawę z dodatkowymi korzyściami.

Usługi ekspresowe

Wiemy, że czas jest ważny, dlatego niektóre usługi możemy wykonać "od ręki"

Program Trade-in

Jeśli chcesz kupić nowe urządzenie, stare możemy od Ciebie odkupić lub przyjąć w rozliczeniu.

Elastyczne wizyty

Możemy zaplanować Twoją wizytę w serwisie i naprawę w dogodnym czasie.

Naprawy w ramach rękojmi

Jako autoryzowany serwis możemy naprawić Twoje urządzenie w ramach rękojmi, nawet jeśli nie kupiłeś urządzenia u nas.

Naprawy gwarancyjne

Sprawdź czy na Twoje urządzenie obowiązuje gwarancja Apple:

Sprawdź
Naprawy gwarancyjnej sprzętu Apple

Umów wizytę

Umów wizytę i odwiedź nasz serwis w dogodnym czasie

Zleć naprawę
Image Description

Masz pytania?

Nawet jeśli urządzenie jest już po okresie rocznej ograniczonej gwarancji Apple, konsumentów w Polsce chroni ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, potocznie nazywana "Rękojmią". Oznacza to, że w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady. Jeśli kupiłeś urządzenie w Polsce, możemy je naprawić w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu. Skontaktuj się z nami, żeby dowiedzieć się więcej.
Diagnostyka w naszym serwisie jest bezpłatna. Jeśli dostarczysz do nas sprzęt, otrzymasz kosztorys przed podjęciem przez nas jakichkolwiek działań. Wyjątkiem są urządzenia, które miały kontakt z cieczą. Diagnostyka takich urządzeń jest płatna 150 zł (w tym 23% podatku VAT) ponieważ wymaga dodatkowych czynności serwisowych. W przypadku wysyłki kurierm lub Paczkomatem doliczane są koszty transportu.
Tak - wszystkie urządzenia, które mają roczną ograniczoną gwarancję Apple można naprawić w naszym serwisie. Jeśli kupiłeś sprzęt w elektromarkecie lub innym sklepie nie musisz iść do Sprzedawcy - możesz zwrócić się bezpośrednio do nas.
Jabłkowy Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dyskach twardych lub innych nośnikach. Z tego względu zalecamy zrobienie kopii zapasowej danych przed wysyłką urządzenia do serwisu. Podczas diagnostyki, komputery uruchamiane są z zewnętrznych dysków i jeżeli nie ma takiej konieczności, to nie ingerujemy w strukturę danych na dyskach użytkowników. W przypadku iPhonów, iPad’ów oraz iPodów, do przeprowadzenia testów diagnostycznych może być konieczne przywrócenie systemu do ustawień fabrycznych, a dane nie są przechowywane. Jak zrobić backup urządzenia? Wejdź na stronę Wsparcia i obejrzyj film instruktażowy.