Jak możemy pomóc?
Od wielu lat zajmujemy się naprawami sprzętu Apple. Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić:
Naprawy gwarancyjne Apple
Naprawiamy urządzenia w ramach rocznej ograniczonej gwarancji Apple. Poniżej możesz sprawdzić status gwarancji.
Naprawy pogwarancyjne
Jeśli potrzebujesz naprawę po gwarancji zawsze możesz liczyć na rzetelną diagnostykę oraz naprawę z dodatkowymi korzyściami.
Usługi ekspresowe
Wiemy, że czas jest ważny, dlatego niektóre usługi możemy wykonać "od ręki"
Program Trade-in
Jeśli chcesz kupić nowe urządzenie, stare możemy od Ciebie odkupić lub przyjąć w rozliczeniu.
Elastyczne wizyty
Możemy zaplanować Twoją wizytę w serwisie i naprawę w dogodnym czasie.
Naprawy w ramach rękojmi
Jako autoryzowany serwis możemy naprawić Twoje urządzenie w ramach rękojmi, nawet jeśli nie kupiłeś urządzenia u nas.
Masz pytania?
Gwarancję Apple można sprawdzić na tej stronie:
https://support.apple.com/pl-pl/HT204308
Nawet jeśli urządzenie jest już po okresie rocznej ograniczonej gwarancji Apple, konsumentów w Polsce chroni ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, potocznie nazywana "Rękojmią". Oznacza to, że w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady.
Jeśli kupiłeś urządzenie w Polsce, możemy je naprawić w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu. Skontaktuj się z nami, żeby dowiedzieć się więcej.
Diagnostyka w naszym serwisie jest bezpłatna. Jeśli dostarczysz do nas sprzęt, otrzymasz kosztorys przed podjęciem przez nas jakichkolwiek działań.
Wyjątkiem są urządzenia, które miały kontakt z cieczą. Diagnostyka takich urządzeń jest płatna 150 zł (w tym 23% podatku VAT) ponieważ wymaga dodatkowych czynności serwisowych.
W przypadku wysyłki kurierm lub Paczkomatem doliczane są koszty transportu.
Tak - wszystkie urządzenia, które mają roczną ograniczoną gwarancję Apple można naprawić w naszym serwisie.
Jeśli kupiłeś sprzęt w elektromarkecie lub innym sklepie nie musisz iść do Sprzedawcy - możesz zwrócić się bezpośrednio do nas.
Jabłkowy Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dyskach twardych lub innych nośnikach. Z tego względu zalecamy zrobienie kopii zapasowej danych przed wysyłką urządzenia do serwisu.
Podczas diagnostyki, komputery uruchamiane są z zewnętrznych dysków i jeżeli nie ma takiej konieczności, to nie ingerujemy w strukturę danych na dyskach użytkowników.
W przypadku iPhonów, iPad’ów oraz iPodów, do przeprowadzenia testów diagnostycznych może być konieczne przywrócenie systemu do ustawień fabrycznych, a dane nie są przechowywane.
Jak zrobić backup urządzenia? Wejdź na stronę Wsparcia i obejrzyj film instruktażowy.